عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

...

عکاسی تبلیغاتی هنر نمایش مزایای محصولات یا خدمات شما برای مخاطبانتان است، عکس‌های تبلیغاتی شما وظیفه اعتمادسازی برای برندتان را به عهده دارند، باید هویت کسب و کارتان را به نمایش بگذارند و در عین حال وظیفه دارند بیننده را ترغیب کنند تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. عکس‌های تبلیغاتی صرفا تصاویری ساده برای استفاده در تبلیغات مختلف نیستند، این عکس‌ها روایتگر داستان برند شما و مزایای محصولتان برای مخاطب هستند و باید خلاقیت را در خدمت اهداف تبلیغاتی شما قرار دهند.

ما با ده سال تجربه در تولید محتوای تبلیغاتی، می‌دانیم یک عکس تبلیغاتی علاوه بر زیبایی بصری به چه عناصری برای تحریک احساسات مخاطب نیاز دارد، و چطور می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

پشت صحنه تیزر آواسنتر

مزایای عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای

...

مخاطبان شما قبل از خرید از شما یا رقبایتان به جستجو در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند و نکته جالب‌تر اینکه فقط حدود 10% از افراد قبل از تحقیق می‌دانند که از چه برندی خرید خواهند کرد. برای جلب توجه مخاطبی که همه روزه در معرض هزاران تبلیغ قرار می‌گیرد فرصت چندانی ندارید، باید در زمان بسیار کوتاهی هم مزایای محصول را بیان کنید و هم اعتبار برندتان را به آنها منتقل کنید تا برای خرید از شما ترغیب شوند. عکس‌های تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای دست‌یابی به این هدف هستند.

وقتی در مورد عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارتان تصمیم می‌گیرید به اولین تاثیری که این تصاویر روی مخاطب خواهند گذاشت فکر کنید. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از این تصاویر کجا استفاده کنید: روی بیلبورد، در شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت خودتان، در هر صورت عکس‌های تبلیغاتی معرف برند و اعتبار شما هستند. تصور کنید خودتان با تصاویر کم‌کیفیت و غیرحرفه‌ای یک برند روبه رو می‌شوید، چه برداشتی در مورد آن برند خواهید کرد؟! استفاده از عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای مزایای متعدددی برای شما به همراه خواهد داشت.

پشت صحنه تیزر آواسنتر

آیکون انتخاب نوع تیزر

افزایش اعتبار برند

رسانه‌های شما معرف اعتبار برندتان هستند، استفاده از تصاویر کم کیفیت تاثیر مناسبی در ذهن مخاطب نمی‌گذارد.

قدرت داستان‌سرایی

عکس‌های حرفه‌ای به شما قدرت می‌دهند تا بدون استفاده از کلمات، مزایای محصولتان را به مخاطبان بگویید.

اشتراک‌گذاری بیشتر

مخاطبان در به اشتراک‌گذاری تصاویر باکیفیت و جذاب سخت‌گیر نیستند و به بیشتر دیده شدنتان کمک می‌کنند.

تفاوت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

قبل از اینکه به معرفی بخش‌های مختلف عکاسی تجاری بپردازیم بهتر است با ویژگی‌های دو سبک رایج در این نوع عکاسی آشنا باشید: عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی. این دو سبک عکاسی از نظر تکنیک، هدف و رویکرد متفاوت هستند. شما بر اساس اهدافتان از عکاسی و کانال‌های انتشار تصاویرتان سبک عکاسی محصولات یا خدماتتان را انتخاب می‌کنید. بهترین مثال برای عکس‌های صنعتی عکس‌هایی است که در صفحه محصولات فروشگاه‌های آنلاینی مثل دیجی‌کالا، اسنپ فود و نت برگ می‌بینیم. در این بخش به تفاوت‌های اصلی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اشاره می‌کنیم.

تنظیمات دوربین

هدف

 

هدف عکس‌های تبلیغاتی برانگیختن احساسات و هیجانات مخاطب است، طوری که به محصولتان علاقه‌مند شود، اما در عکاسی صنعتی هدف نشان دادن جزئیات و جوهره محصول به بهترین شکل ممکن است.

دوربین فیلم برداری

استایل

 

قاب‌ها در عکاسی صنعتی طوری بسته می‌شوند که چیزی تمرکز مخاطب را از محصول اصلی پرت نکند، به همین دلیل در این نوع عکاسی غالباً ترکیب‌بندی و نورپردازی نزدیک به حالت خنثی در نظر گرفته می‌شود.

تصویربرداری از پشت صحنه

مخاطب

 

عکس‌های صنعتی در مرحله‌ای به مخاطب نمایش داده می‌شوند که تصمیم به خرید گرفته شده، اما عکس‌های تبلیغاتی در مراحل قبلی قیف فروش مخاطب وظیفه دارند مخاطب را برای خرید از شما ترغیب کنند.

سوالات متداول

عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی

هدف عکس‌های تبلیغاتی تحریک احساسات مخاطب و ترغیب کردنش به خرید محصول از شماست، اما در عکاسی صنعتی بیشتر تمرکز روی نمایش جزئیات و جوهره محصول شماست. شما با تعیین اهداف تبلیغتان در واقع نوع عکاسی خودتان را نیز می‌توانید تعیین کنید.

هزینه عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای

بر اساس سبک عکاسی مورد نظر شما، تجهیزات و لوکیشن عکاسی، کیفیت تصویر خروجی مورد نیازتان، و تعداد عکس‌های مدنظر شما تعرفه عکاسی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه عکاسی برای کسب و کارتان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

زمان مورد نیاز برای ویرایش تصاویر

بر اساس تعداد فریم‌های عکاسی شده بین 2 الی 7 روز برای ویرایش تصاویر و ارسال مجموعه برای شما فرصت لازم است. زمان دقیق مورد نیاز در روز عقد قرارداد تعیین خواهد شد.

تخصص ما در عکاسی تبلیغاتی

عکس‌های تبلیغاتی را به دو صورت طبقه‌بندی می‌کنیم: از نظر رسانه‌ای که در آن دیده خواهند شد، و از نظر صنعت کسب و کاری که در آن عکاسی می‌کنیم. در سال‌های گذشته و با گسترش فضاهای تبلیغاتی در فضای آنلاین و دسترسی نسبتاً همگانی به آنها، عکاسی تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف تجاری جای خود را پیدا کرده است. تخصص ما در استودیو مونه عکاسی تبلیغاتی در صنایع زیر است:


رنگ، بافت، و شکل غذا و خوراکی‌ها قبل از مزۀ آنها در تجربه مشتریان تاثیر می‌گذارند، در حقیقت کمتر مشتری را می‌توانید پیدا کنید که قبل از دیدن تصاویر جذاب از غذاهای شما به خرید از شما ترغیب شوند؛ نقطه شروع این تجربه می‌تواند تصاویر روی منوی رستوران، تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌تان استفاده می‌کنید، و تبلیغات‌تان باشد. چیدمان غذا، نورپردازی، ترکیب‌بندی، و ویرایش حرفه‌ای گام‌هایی هستند که تا رسیدن به یک عکس تبلیغاتی جذاب از غذاهایتان باید طی کنید و به اولین هدفتان یعنی جلب توجه مخاطب دست پیدا کنید.


تنوع تکنیک‌ها در عکاسی پوشاک بسیار زیاد است، و تسلط به تکنیک‌های عکاسی پرتره، معماری، فشن، و عکاسی صنعتی به ما در مرحله ایده‌پردازی و عکاسی کمک می‌کنند. عکاسی زمینه سفید با مانکن، عکاسی روح، عکاسی با چیدمان، عکاسی لایف استایل، و عکاسی مدلینگ و فشن از سبک‌هایی است که در عکاسی پوشاک از آنها استفاده می‌کنیم.


بروشورها، کاتالوگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و صفحات فروش محصولات پر است از عکس‌هایی از محصول با پس‌زمینه ساده تک رنگ. این نوع عکاسی زمانی استفاده می‌شود که بخواهیم جزئیات محصول را با کیفیت بالا و از زوایای مختلف به مشتری نشان بدهیم. استفاده از پس زمینه ساده و تکنیک‌های خاص نورپردازی کمک خواهند کرد که حواس مشتری کاملاً روی محصول متمرکز بماند.


عکاسی لایف استایل در صنعت تبلیغات یکی از پرطرفدارترین روش‌های عکاسی است و در عکاسی از محصولات بسیار پرکاربرد است. این نوع عکاسی با مدل یا بدون مدل، محصول یا خدمت شما را در صحنه ای جذاب به تصویر میکشد و نشان میدهد که مشتری شما در زندگی خود چطور از محصولات شما استفاده میکند. قدرت ایده پردازی و داستان سرایی که این نوع عکس ها در اختیار شما قرار میدهند نقطه قوت آنهاست.

تصور کنید که فقط با یک عکس می‌توانید کیفیت، اندازه، و شکل محصولتان را به مخاطبتان منتقل کنید، از زوایای مختلف نشانش بدهید، و ویژگی‌ها و مزایای محصولتان را بیان کنید.

 

ارتباط با ما