تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال اثربخش

...

برقراری ارتباط با مخاطبان با روش‌های مختلف و افزایش فروش از اصلی‌ترین برنامه‌های بازاریابی هر مجموعه‌ایست. برای رسیدن به این هدف باید پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی را به درستی بشناسید و از آنها استفاده کنید. تبلیغات دیجیتال یکی از این ابزارهای قدرتمند است که هر کسب و کاری باید از آن در برنامه‌های بازاریابی خود استفاده کند (در سال 2019 تبلیغات آنلاین در سطح جهانی 42 % از کل بودجه تبلیغات کسب و کارها را به خودش اختصاص داد). مقرون به صرفه بودن، امکان هدف‌گیری دقیق مخاطب، امکان استفاده از انواع رسانه‌ها، تنوع کانال‌ها و پلتفرم‌های اجرا، و همچنین قابلیت اندازه‌گیری و بهینه‌سازی نتایج از جذاب‌ترین ویژگی‌های تبلیغ در فضای آنلاین است.

اولویت ما دست‌یابی شما به اهداف تبلیغاتی‌تان است، و بر اساس اهداف و بودجه تبلیغاتی شما، بهترین راهکارهای تبلیغاتی دیجیتال را ارائه میکنیم تا بتوانید صدای خودتان را به گوش مخاطبانتان برسانید، آنها را به محصول یا خدماتتان علاقه مند کنید، فروشتان را افزایش دهید و مشتریانتان را به خریداران وفادار خود تبدیل کنید.

پشت صحنه تیزر آواسنتر

تبلیغات دیجیتال را جدی بگیرید

...

تبلیغات دیجیتال یکی از تاکتیک‌های دیجیتال مارکتینگ است، و مانند هر فرایندی نیازمند طراحی، برنامه‌ریزی، و اجرای دقیق و هدفمند است. فرقی نمی‌کند که مخاطبان شما چه گروهی هستند و روش دلخواه خریدشان چیست، شما می‌توانید بسیاری از مخاطبانتان را در فضای آنلاین پیدا کنید و با آنها در تعامل باشید. همه ما می‌دانیم که با رشد دسترسی عمومی به اینترنت پرسرعت، حضور کسب و کارها در کانال‌های آنلاین تبدیل به یک ضرورت شده  و اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند، بزرگ کردن جامعه مخاطبانتان، و افزایش فروش محصولات یا خدماتتان هستید باید نگاهی جدی به بازاریابی دیجیتال و تاکتیک‌های مختلف آن داشته باشید.

پشت صحنه تیزر آواسنتر

ما در تمام مراحل تبلیغات شما در کنارتـــــان هستیــم

آیکون انتخاب نوع تیزر

تحلیل رفتار مشتری

بررسی رفتار خرید مشتری و کلیه عواملی که روی آن تأثیرگذارند: عوامل شخصی، روان‌شناختی، و اجتماعی

آیکون انتخاب نوع تیزر

ارزیابی بازار و رقبا

شناسایی رقبای اصلی، شناسایی محصولات یا خدمات ارائه شده و بررسی تاکتیک‌های بازاریابی مورد استفاده‌ آنها

آیکون ایده پردازی

طراحی و اجرای کمپین

تعیین دقیق هدف از اجرای تبلیغ، ایده‌پردازی بر اساس هویت برند، مخاطب و مزیت محصولتان و زمان‌بندی مراحل

مزایای تبلیغات دیجیتال

حتماً می‌توانید دلایل زیادی برای خودتان داشته باشید که تصمیم به تبلیغ گرفته‌اید: به تازگی شروع به کار کرده‌اید، میخواهید فروش بیشتری داشته باشید، محصول جدیدی دارید و می‌خواهید به اطلاع مخاطبانتان برسانید، مخاطبان بیشتری داشته باشید، رقبایتان با قدرت تبلیغ می‌کنند و سهم فروش شما را کم کرده‌اند و … تبلیغات موثر می‌تواند شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند. تبلیغات آنلاین به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی که دارند برای بازاریابان جذابیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. با اصلی‌ترین مزایای تبلیغات در دنیای دیجیتال آشنا شوید:

تنظیمات دوربین

مقرون به صرفه

 

بر خلاف تبلیغات چاپی، محیطی و تلویزیونی، با هر بودجه‌ای می‌توانیم در کانال‌های دیجیتال تبلیغ کنیم

دوربین فیلم برداری

قابلیت اندازه‌گیری

 

می‌توانیم میزان تأثیرگذاری هریک از کانال‌های تبلیغاتی را اندازه بگیریم و بازده تبلیغات را افزایش دهیم

تصویربرداری از پشت صحنه

قدرت هدف‌گیری

 

تبلیغاتتان در نقاطی نمایش داده می‌شود که بازدیدکنندگان آن احتمالاً به محصولات شما علاقه‌مندند.

تنظیمات دوربین

تنوع رسانه

 

بدون هیچ محدودیتی و در فرمت‌های جذابی و متنوعی مثل عکس، گیف، تیزر و … می‌توانید تبلیغ کنید

دوربین فیلم برداری

سرعت و سادگی

 

بر خلاف روند زمان‌بر تبلیغات کلاسیک، سرعت اجرا و بازدهی تبلیغات دیجیتال بسیار بالاست

تصویربرداری از پشت صحنه

تعامل با مخاطب

 

اینترنت بهترین مکان برای تعامل نزدیک با مخاطب و اطلاع از نیازها و علاقه‌مندی‌های اوست

سوالات متداول

با چه بودجه‌ای تبلیغات دیجیتال را آغاز کنیم؟

این جمله را فراموش نکنید که شما می‌توانید به معنای واقعی با هر هزینه قابل پرداختی در فضای دیجیتال تبلیغ کنید، اما تبلیغ هدفمند و استراتژیک با هر مبلغی امکان‌پذیر نیست. شما در مرحله طراحی کمپین تبلیغاتتان و بعد از تعیین اهداف و کانال‌ها می‌توانید بودجه مورد نیازتان برای تبلیغ را تعیین کنید.

کجا تبلیغ کنیم؟

تنوع کانال‌های تبلیغاتی دیجیتال ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. برای پاسخ به اینکه در کدام شبکه اجتماعی یا وبسایت تبلیغ کنیم، ایمیل بفرستیم یا بنر طراحی کنیم و … نیاز دارید تا نقشه سفر مشتریانتان را درک کنید و پربازده‌ترین کانال‌ها را بر اساس بودجه‌تان انتخاب کنید.

کانال‌های مختلف تبلیغات دیجیتال

...

روش‌های مختلفی برای اجرای تبلیغات دیجیتال در دسترس کسب و کارتان قرار دارد. هریک از این روش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و بر اساس اهداف، بودجه تبلیغاتی، و روش‌های خرید مخاطبانتان ممکن است نیاز به استفاده از یک یا چند کانال تبلیغاتی در برنامه‌های تبلیغاتی خود داشته باشید. ما با تکیه بر نتایج تحقیقات بازار و ارزیابی مخاطبان هدف کسب و کارتان موثرترین کانال‌‌ها را در کمپین تبلیغات شما به کار می‌گیریم.

پشت صحنه تیزر آواسنتر

در بخش زیر می‌توانید با پرطرفدارترین کانال‌های آنلاین و مزایای هریک بیشتر آشنا شوید:


تاکتیک شماره 1 بازاریاب‌ها گوش دادن به مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی است. تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی همچنان رو به رشد است و کاهش استقبال از پلتفرم‌های متنوع اجتماعی باورپذیر نیست. می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که هرکسب و کاری، چه آنلاین و چه حضوری، می‌تواند مشتریان خود را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند.

  • مزایای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی
    امکان هدف‌گیری دقیق مخاطبان کسب و کارتان
    مقرون به صرفه
    دسترسی به مخاطبان بیشتر
    امکان ارتباط نزدیک با مشتریان

84% افراد می‌گویند قبل از خرید یک محصول یا خدمت خاص، حداقل یک ویدیو از آن برند دیده‌اند. تمام آمارها به نفع تبلیغات ویدیویی است. همه روزه به تعداد دقایق ویدیوهایی که هر کاربر می‌بیند افزوده می‌شود و اگر تبلیغات ویدیویی بخشی از برنامه‌های تبلیغاتتان نباشد رقبایتان شما را جا می‌گذارند.

مهمترین مزایای ویدیو مارکتینگ
نرخ تبدیل تبلیغات ویدیویی بسیار بالاست؛
میزان به اشتراک گذاری ویدیو بیشتر از سایر انواع محتواست؛
کاربران موبایل علاقه زیادی به تبلیغات ویدیویی دارند؛
قدرت ویدیو در درگیر کردن مخاطب با داستان شما بالاست.

ارتباط با ما