عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی از محصولات و کسب و کارتان


عکاسی تبلیغاتی هنر نمایش مزایای محصولات یا خدمات شما برای مخاطبانتان است، عکس های تبلیغاتی شما وظیفه اعتمادسازی برای برندتان را به عهده دارد، باید هویت کسب و کارتان را به نمایش بگذارند و در عین حال وظیفه دارند بیننده را ترغیب کنند تا محصولات یا خدمات شما را بخرند. عکس‌های تبلیغاتی صرفا تصاویری ساده برای استفاده در تبلیغات مختلف نیستند، این عکس‌ها روایتگر داستان برند شما و مزایای محصولتان برای مخاطب هستند و باید خلاقیت را در خدمت اهداف تبلیغاتی شما قرار دهند.

ما با ده سال تجربه در تولید محتوای تبلیغاتی، می‌دانیم یک عکس تبلیغاتی علاوه بر زیبایی بصری به چه عناصری برای تحریک احساسات مخاطب نیاز دارد، و چطور می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

عکاسی تبلیغاتی طلا و جواهر برند ندانا

سوالاتی که ممکن است برایتان مطرح شده باشد:

عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی؟

هدف عکس‌های تبلیغاتی تحریک احساسات مخاطب و ترغیب کردنش به خرید محصول از شماست، اما در عکاسی صنعتی بیشتر تمرکز روی نمایش جزئیات و جوهره محصول شماست. شما با تعیین اهداف تبلیغتان در واقع نوع عکاسی خودتان را نیز می‌توانید تعیین کنید.

هزینه عکاسی تبلیغاتی؟

بر اساس سبک عکاسی مورد نظر شما، محل عکس‌برداری، کیفیت تصویر خروجی مورد نیازتان، و تعداد عکس‌های مد نظر شما تعرفه عکاسی متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه عکاسی برای کسب و کارتان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

زمان مورد نیاز برای ویرایش عکس‌ها؟

بر اساس تعداد فریم‌های عکاسی شده بین 2 الی 7 روز برای ویرایش تصاویر و ارسال مجموعه برای شما فرصت لازم است. زمان دقیق مورد نیاز در روز عقد قرارداد تعیین خواهد شد.

مزایای استفاده از عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای


مخاطبان شما قبل از خرید از شما یا رقبایتان به جستجو در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند و نکته جالب‌تر اینکه فقط حدود 10% از افراد قبل از تحقیق می‌دانند که از چه برندی خرید خواهند کرد. برای جلب توجه مخاطبی که همه روزه در معرض هزاران تبلیغ قرار می‌گیرد فرصت چندانی ندارید، باید در زمان بسیار کوتاهی هم مزایای محصول را بیان کنید و هم اعتبار برندتان را به آنها منتقل کنید تا برای خرید از شما ترغیب شوند. عکس‌های تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای دست‌یابی به این هدف هستند.

وقتی در مورد عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارتان تصمیم می‌گیرید به اولین تاثیری که این تصاویر روی مخاطب خواهند گذاشت فکر کنید. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از این تصاویر کجا استفاده کنید: روی بیلبورد، در شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت خودتان، در هر صورت عکس‌های تبلیغاتی معرف برند و اعتبار شما هستند. تصور کنید خودتان با تصاویر کم‌کیفیت و غیرحرفه‌ای یک برند روبه رو می‌شوید، چه برداشتی در مورد آن برند خواهید کرد؟! استفاده از عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای مزایای متعدددی برای شما به همراه خواهد داشت.

عکاسی تبلیغاتی برند جوجو

اشتراک‌گذاری بیشتر

مخاطبان در به اشتراک‌گذاری تصاویر باکیفیت و جذاب سخت‌گیر نیستند و به بیشتر دیده شدنتان کمک می‌کنند.

قدرت داستان‌سرایی

عکس‌های حرفه‌ای به شما قدرت می‌دهند تا بدون استفاده از کلمات، مزایای محصولتان را به مخاطبان بگویید.

افزایش اعتبار برند

رسانه‌های شما معرف اعتبار برندتان هستند، استفاده از تصاویر کم کیفیت تاثیر مناسبی در ذهن مخاطب نمی‌گذارد.

زمینه‌های تخصصی عکاسی تجاری


قبل از اینکه به معرفی بخش‌های مختلف عکاسی تجاری بپردازیم بهتر است با ویژگی‌های دو سبک رایج در این نوع عکاسی آشنا باشید: عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی. این دو سبک عکاسی از نظر تکنیک، هدف و رویکرد متفاوت هستند. شما بر اساس اهدافتان از عکاسی و کانال‌های انتشار تصاویرتان سبک عکاسی محصولات یا خدماتتان را انتخاب می‌کنید. بهترین مثال برای عکس‌های صنعتی عکس‌هایی است که در صفحه محصولات فروشگاه‌های آنلاینی مثل دیجی‌کالا، اسنپ فود و نت برگ می‌بینیم. در این بخش به تفاوت‌های اصلی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اشاره می‌کنیم.

مخاطب


عکس‌های صنعتی در مرحله‌ای به مخاطب نمایش داده می‌شوند که تصمیم به خرید گرفته شده، اما عکس‌های تبلیغاتی در مراحل قبلی قیف فروش مخاطب وظیفه دارند مخاطب را برای خرید از شما ترغیب کنند.

استایل


قاب‌ها در عکاسی صنعتی طوری بسته می‌شوند که چیزی تمرکز مخاطب را از محصول اصلی پرت نکند، به همین دلیل در این نوع عکاسی غالباً ترکیب‌بندی و نورپردازی نزدیک به حالت خنثی در نظر گرفته می‌شود.

هدف


هدف عکس‌های تبلیغاتی برانگیختن احساسات و هیجانات مخاطب است، طوری که به محصولتان علاقه‌مند شود، اما در عکاسی صنعتی هدف نشان دادن جزئیات و جوهره محصول به بهترین شکل ممکن است.


84% افراد می‌گویند قبل از خرید یک محصول یا خدمت خاص، حداقل یک ویدیو از آن برند دیده‌اند. تمام آمارها به نفع تبلیغات ویدیویی است. همه روزه به تعداد دقایق ویدیوهایی که هر کاربر می‌بیند افزوده می‌شود و اگر تبلیغات ویدیویی بخشی از برنامه‌های تبلیغاتتان نباشد رقبایتان شما را جا می‌گذارند.

مهمترین مزایای ویدیو مارکتینگ

  • نرخ تبدیل تبلیغات ویدیویی بسیار بالاست؛
  • میزان به اشتراک گذاری ویدیو بیشتر از سایر انواع محتواست؛
  • کاربران موبایل علاقه زیادی به تبلیغات ویدیویی دارند؛
  • قدرت ویدیو در درگیر کردن مخاطب با داستان شما بالاست.

تاکتیک شماره 1 بازاریاب‌ها گوش دادن به مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی است. تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی همچنان رو به رشد است و کاهش استقبال از پلتفرم‌های متنوع اجتماعی باورپذیر نیست. می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که هرکسب و کاری، چه آنلاین و چه حضوری، می‌تواند مشتریان خود را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند.

مزایای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

  • امکان هدف‌گیری دقیق مخاطبان کسب و کارتان
  • مقرون به صرفه
  • دسترسی به مخاطبان بیشتر
  • امکان ارتباط نزدیک با مشتریان

84% افراد می‌گویند قبل از خرید یک محصول یا خدمت خاص، حداقل یک ویدیو از آن برند دیده‌اند. تمام آمارها به نفع تبلیغات ویدیویی است. همه روزه به تعداد دقایق ویدیوهایی که هر کاربر می‌بیند افزوده می‌شود و اگر تبلیغات ویدیویی بخشی از برنامه‌های تبلیغاتتان نباشد رقبایتان شما را جا می‌گذارند.

مهمترین مزایای ویدیو مارکتینگ

  • نرخ تبدیل تبلیغات ویدیویی بسیار بالاست؛
  • میزان به اشتراک گذاری ویدیو بیشتر از سایر انواع محتواست؛
  • کاربران موبایل علاقه زیادی به تبلیغات ویدیویی دارند؛
  • قدرت ویدیو در درگیر کردن مخاطب با داستان شما بالاست.

84% افراد می‌گویند قبل از خرید یک محصول یا خدمت خاص، حداقل یک ویدیو از آن برند دیده‌اند. تمام آمارها به نفع تبلیغات ویدیویی است. همه روزه به تعداد دقایق ویدیوهایی که هر کاربر می‌بیند افزوده می‌شود و اگر تبلیغات ویدیویی بخشی از برنامه‌های تبلیغاتتان نباشد رقبایتان شما را جا می‌گذارند.

مهمترین مزایای ویدیو مارکتینگ

  • نرخ تبدیل تبلیغات ویدیویی بسیار بالاست؛
  • میزان به اشتراک گذاری ویدیو بیشتر از سایر انواع محتواست؛
  • کاربران موبایل علاقه زیادی به تبلیغات ویدیویی دارند؛
  • قدرت ویدیو در درگیر کردن مخاطب با داستان شما بالاست.

ارتباط با ما